zaterdag 30 juni 2018

Bril

Vandaag heb ik eigenlijk niks te melden, dus ik hou het kort. Het zit er gewoon niet in vandaag, dus tja ... wat zal ik zeggen?
Ik kan wel melden dat een bril voor veraf voor mij vanaf heden toch wel onmisbaar is geworden in de bioscoop. En ik maar denken dat die HD kwaliteit zwaar overdreven was, want ik vond de films die ik de laatste tijd heb gezien zo onscherp als maar wat. Nu zit je in Pathé Arnhem best behoorlijk met je neus tegen het mega scherm aangedrukt, maar toch ... een bril helpt. En vandaag had ik er twee op.
Haarfijn kon ik in 3D zien hoe ledematen van mensen werden afgerukt door verschillende dinosauriërs. Het zag er prachtig uit. De ondertitels waren ook haarscherp, al was het verhaal een stuk minder interessant. Want tja, als je na 25 jaar nog steeds dezelfde fout maakt om naar hetzelfde eiland te gaan waar menigeen een verschrikkelijke dood gestorven is, dan heb je toch een steekje los. Maar ik zie die steekjes tegenwoordig haarscherp!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten