zaterdag 4 augustus 2018

Heb je dit al wel eens geprobeerd? 2

AH Roompaté
Misschien wist je het nog niet, maar ik ben van de hartig. Snoep is niet aan mij besteed.
Zo ook op brood, cracker of uit het vuistje. Liever hartig dan zoet beleg. En hoe smaakvoller (wat helaas ook vaak vetter betekent), hoe beter.
Zo ook de roompaté van de versafdeling. Het is bijzonder als deze langer dan twee dagen in mijn koelkast ligt. Ligt deze wel langer dan twee dagen in mijn koelkast, dan is er waarschijnlijk iets aan de hand.
De naam roompaté doet vermoeden dat er veel room in deze paté zit. Maar dat is niet waar. Er zit slechts 1% room in. Best gezond dus. Het heet roompaté omdat het zo ongelooflijk romig is. En alles (over het algemeen) wat romig is, is welkom in mijn huis. De rode loper gaat nog net niet uit, maar bij de eerste hap heb je zeker een 'hallelujah' ervaring.
Gister en vandaag heb ik er weer heerlijk van genoten; op brood, op een cracker en jawel, ook uit het vuistje. Daarom is voorzichtigheid geboden bij het aanschaffen van dit product. Denk twee keer na voordat je het in je mandje of je kar gooit.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten